Nej, det här är inget sjölejon!

Eftersom gårdagen var ungefär lika händelserik som en Sverige-England match i fotboll så kände jag att det var dags att ta tag i allt på en gång idag. Albert ringde och väckte mig åtta imorse enbart för att berätta att alla andra hade gått och lagt sig, men att han var vaken. Intressant. Knatade upp straxt efter för att jag blev nyfiken på om Larson har kommit hem än. Stackarn är skotträdd och blir smått agressiv i närheten av alla tre miljoner barn som firar nyår med min familj, därför har han varit hos morfar i ett par dagar.

Hittills idag har jag sprungit en sväng, städat rummet, bäddat rent, betalat räkningar och mixtrat med nyårsbilderna. Nu är jag än en gång trött som en lärka och vill inget hellre än att somna om, men det händer inte. Börjar jobba vid tre och får sedan gå hem redan vid åtta. Älskar när jag lyckas få sådana slötider, det är man inte överdrivet bortskämd med. Nu är dessutom alla rusher slut så det bör vara normaltomt med folk på bygget.

Snart är det dags för London och jag känner redan hur idiotiskt roligt det kommer bli att bränna varenda öre som jag slitit ihop under December. Jag ska ägna mig åt att shoppa upp pengar som jag annars hade kunnat köpra mer än 400 trisslotter för, åkt till Thailand eller Australien, betalat hela festivalsommaren med eller varför inte investerat i fonder. Skrämmande kul ska det bli.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits