Och sedan..

Dagens möte gick bra, jag vill inte vara för positiv för det har ju skitit sig förut. Men Syo1 och jag har gemensamt bojkottat Syo2 och istället kallat in Syo3. Låter det komplicerat? Det är precis vad det är, men jag ser ut att slutligen ha fått som jag ville. På onsdag ska alla mina papper ha ramlat in i brevlådan och det ska bara vara att sätta igång. Skönt där, min plan är att läsa in de tråkiga grundämnena på nolltid och sedan beta av roligare delar av studierna. Jag är trotsallt, i grund och botten, en riktig nörd så det finns en hel del som jag uppskattar med skolan.

Näe, nu ska jag ta mig ner till Hammarvallen för innebandyträning. Kan bli kul att se hur mycket man lyckats tappa under julen.
Förövrigt så visade det sig att matchen mot Torshälla är på söndag och det passar mig perfekt eftersom jag är så ledig man kan bli då.

Skönt att reda ut saker, imorgon ska jag släpa mig till körskolan också, sen är väl de värsta problemen ur världen tror jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits