Två bilder som säger det åskådaren väljer att se.

 gaderob
Jag ägnade halva kvällen åt att vika kläder och slutligen så fick jag faktiskt in alltsammans i gaderoben. Överväger att göra en skaplig rensning efter London. Känner någon sig manad att hjälpa till och gärna ta / frakta bort allt överblivet så lämna in en intresseanmälan.

Glöm inte att ange namn, personnummer och baktanke.

En bonus är ifall du är duktig på att vika kläder och damma hyllor.





ägodelar
Jag är ganska duktig på att spara saker som jag anser är lite speciella, eller bara ha dem kvar för att minnas vid senare tillfälle.


Här ser vi diverse konsertbiljetter, en bussbiljett från Italien, Gothia-kortet, vykort från Hultan, festivalarmband, pendlarkort från Stockholmstiden, krokodil från något mystiskt zoo, skum lapp från Bulgarien och en skruv från när vi snodde en skylt.


Alltsammans är saker som bör slängas, men jag har inte hjärta att göra det. De får ligga i min DIF-plåtburk med stulen magnet och samla damm tills nästa gång jag plockar upp och minns.

Kommentarer:
Postat av: Elin

Oh ja hjälper dig gärna. jag är grym på att damma och baktanken är att jag kanske hittar något jag gillar.. =)

Elin Karlsson

880414-****

Puss

2007-01-08 @ 10:51:44
Postat av: Anonym

Underbart, vad sägs om Onsdagen den 8e februari?
Då bjuds det även på smörgåstårta och högklassig underhållning i form av diverse släktingar som tar sig ton. Kan du då?

2007-01-08 @ 12:18:34
Postat av: seb

såklart dte ska sparas! :D najs ju!

Postat av: Elin

Petra.. 8 Februari är en Torsdag.. men jag kan då också =) Det planerar vi in.

2007-01-09 @ 10:12:12
Postat av: Petra

Hmm ja det är klart, fyllde ju 18 på en onsdag så egentligen är det väl ganska logiskt att det skulle vara en torsdag. Då tar vi det på Torsdagen den 8e då.

Petiga människa.. haha.

Seb, yes men vad ska jag ha det till?

2007-01-09 @ 11:30:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits