Vi kan vara det enda laget som sjunger snapsvisor för att tagga upp...

Vad säger man? 60 minuter och en fläskläpp senare så håvar vi in 3 poäng. Dugliga domare sa jag, men det tar jag tillbaka allt som hastigast, de stod för ett och annat halvlustigt domslut. Bandysvingar som gick som fördel, tacklingar som även de gick som fördel och efterslängar så det räckte och blev över.

Jag hatar efterslängar, de förstör idrotten och är så ruggigt onödigt.
Är man övertaggad så är det lätt hänt att trycka till för hårt i en närkamp, men att slå en klubba i magen på motspelaren eller en armbåge i ansiktet känns bara meningslöst och fjantigt.

Det ska väl kanske tilläggas att vi har ett par i vårat lag som är duktiga på den biten också. Guds bästa barn har vi aldrig varit.

Jag ser förövrigt ut som en anka nu, det är ganska sött.

Nu blir det mat och bad. Hur kan man glömma att äta en matchdag? Min mage låter som en större orkester och energinivån är löjligt låg.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

snapsvisor...jag skulle vilja ha hört mer av den biten

2007-01-15 @ 12:14:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits