Mmmmmacka

Varför blir man bara hungrig när det inte finns något hemma att äta?
Jag är hungrig som en halv varg och bör gå och handla lite, tyvärr så är jag också lat som en guldfisk och kommer mig inte riktigt för att gå iväg. Magen skriker och solen skiner, jag vet egentligen inte var mina problem sitter, men något fel är det. Kanske för att jag har lite för varma kläder på mig och inte riktigt orkar byta om ännu en gång. Tänkte satsa på mjukisdräkt idag, men ångrade mig och tog på mig jeans. Det var ju aningen för obekvämt med tanke på första alternativet och valde ett par knickers och en långärmad tröja. Nu sitter jag och tycker det är olidligt varmt i lägenheten, men jag vägrar att byta om en gång till, det är överkurs.

Mitt snus är också slut. Bör gå och köpa det också. Eller sluta helt. Svårt val.

Tunnbröd med leverpastej är jag sugen på.
Eller köttbullemacka.
Kanske baguette med kyckling & curryröra.
Räksnittar skulle också sitta fint.
Möjligtvis toast.

Mackor är livets höjdpunkt. Jag vill leva på mackor. Inte mackor med ost som luktar svett. Det är inga goda mackor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits