Blandad kompott

Idag är jobbtiden 12-20 och känner du att du inte har något överdrivet intressant att göra så går det alltid att lysa upp min dag vid frukten, eller om du ska handla så kan du iallafall undvika att köra på mig med din kundvagn. Det skulle förmodligen rädda min dag fullkomligt.

Iallafall. Jag har sovit som ett barn under natten, slocknade direkt efter hemkomsten från Eskilstuna. Jag, Pernilla, Jimma & Albin fick för oss att åka på bio och det var bra gjort. Oceans thirteen var helt klart sevärd.

Snart är det midsommarafton och jag har som vanligt lite svårt för att hitta gnistan att festa under sådana högtider. Allt känns påtvingat, men det brukar ordna upp sig endå. Det är sällan jag inte kan tvärvända och bli övertaggad straxt innan det är dags.

Nu ska jag dra på mig min jobbpyamas (som mamma så vackert kallar den på grund av passformen) och sedan ska jag överväga om jag orkar hålla mig sams med alla på jobbet idag eller inte. Vi har ett gäng rötägg som jag alltid är frestad att säga några väl valda ord till och får jämt se till att knipa käft. Inte riktigt min grej, men det är en fråga om energi.

Ouh, telefonen ljöd från sovrummet. Tjipp.

Kommentarer:
Postat av: Elin

Hej. Vad gäller midsommar nu? Ge mig ett konkret förslag. David är på väg åt ett annat håll beroende på vart ni ska, så jag vill ha koll på vad som gäller. Ni måste dessutom bestämma er för hur ni ska göra med tågbiljetterna. 690 kr har David lagt ut för dom. Sätt in det på mitt eller hans konto så ordnar vi om ni vill avboka dom, men det måste göras imorgon isf. Det var nog allt för mig.
Hejpa =)

2007-06-19 @ 13:31:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits