Relax don't do it...

Jag är äntligen hemma från Hultsfred igen, förmodligen är det sista gången jag tar mig dit. Lite beroende på vad det är för folk som drar förstås. I år var det egentligen bara ett ända band jag verkligen ville se och det var The Ark som spelade igår 22.00 (outstanding spelning by the way) vi anlände i tisdags och har stundtals haft riktigt roligt.
Men till skillnad från tidigare år så har det inte varit konstant roligt och jag kan inte direkt påstå att festivalen var värd en veckas semester, utvilad är jag knappast, dock så får man väl lägga in ett plus vad gäller solbrännan.

Imorgon börjar jobbet igen och hinner jag med en dusch till idag så ska jag nog kunna känna mig som en hel och ren människa 07.00 imorgon.

Kort mening om vädret bara - ösvarmt på dagarna, svinkallt på kvällarna.

Måste komma ihåg underställ till Peace & Love.

Kommentarer:
Postat av: Mickan

Jag har hört från säkra källor att du börjar jobba tolv imorgon, det klarar du väl av?

2007-06-17 @ 19:49:27
Postat av: Petra

Jag hoppas du har rätt, på mitt schema står det 07.00

2007-06-17 @ 22:12:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits