Seg som räven

Mamma, mormor och Larson har varit och hälsat på här på eftermiddagen. Mormor verkade nöjd med allt från balklänning, till lägenhet och även pojkvännen. Skönt där, däremot så var hon inte lika nöjd med tatueringen. Har inte riktigt vågat visat den tidigare, men hon tog det relativt bra iallafall.

Snart blir det tacopaj och så ska jag hem till mamma och hämta lite tvätt. Efter det ska jag försöka få in lite religion i mitt dumma huvud. Det kan trotsallt inte vara helt omöjligt tycker jag. Buddhismen ligger närmast till hands, jag känner mig relativt säker på alla termer så nu kör vi på riktigt. Framöver räknar jag med hjälp från min allvetande vän Pernilla.

Peace & Love kommer snart!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits