Göteborg lär inte känna någon sorg för mig..

Jag har kommit igång lite halvt med packningen, så gott som hela rummet är nedstoppat i lådor. Nu är det bara resten av mina grejer runt om i byggnaden kvar. Det är saker överallt. Jag öppnade gaderoben i hallen för att se om jag hade något där och det ramlade ut ett antal skor och lite väskor. Ibland är mitt ordningssinne under all kritik och det kommer ta månader innan jag fått med mig allt som är mitt från det här huset, det är jag övertygad om. Pappa påpekade att jag till och med har saker i garaget.

Iallafall så finns det inte mycket jag kan göra åt det nu, jag ska ta mig till jobbet och vid 18.30 när jag slutar så har vi ett måla-köksstolar-projekt. Det kan bli ganska intressant, jag är lite negativ till att ha dem helvita. Någon detalj kan man väl få måla dit? Schablon om gör att det blir likadant på allihop? Kom igen Emelie!

Förövrigt så har jag rivit upp en finne mellan ögonbrynen som gör att jag ser aningen misshandlad ut. Överväger just nu om det är bäst att låta det vara eller om jag ka täcka över litegrann. Förmodligen det förstnämnda eftersom jag har relativt bråttom om jag ska hinna få någon kaffe på jobbet.

Håller tummarna för Cilan som har uppkörning idag, jag hoppas och tror att hon klarar den.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag vill ha bild från målningen, efetrsom jag inte kan närvara själv och ta bildbevis till min kategori. Tack.

Postat av: Emelie

Yo mama! ja jag är nog också emot att ha dem helvita. Jag menar en köksmäbel kostar inte så mycket på ikea så jag antar att vi kommer att ha en sådan snart. MEN,vi kan väl åt minståne grundmåla dessa vita:)

2007-03-28 @ 14:37:21
URL: http://negern.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej Ring mig när du ser detta!

2007-03-29 @ 09:17:31
URL: http://negern.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits