Helgen i korthet

Utgång igår efter Amazon, jag kom ikapp ganska fort och sedan rann det bara på. Fritt inträde och gratis gaderob, blir det bättre? Det hade kunnat vara mer röj under själva festen, men jag var nöjd trotsallt. Hemma relativt tidigt och somnade som en stock.

Imorse gick jag upp två timmar innan min jobbtid för att hämta lite vatten och sedan gå och sova igen sista timmen, risigare än medel. Utöver en mild bakfylla så har jag en förkylning som ligger och lurar och extrem mensvärk. Då bestämmer sig pappa för att upplysa mig om att man ställde om klockan igår natt. Helt plötsligt så försvann min slötimmes sömn, jag hade verkligen behövt den. Klarade av mina fyra timmar på jobbet iallafall, men jag kan inte påstå att jag fyllde någon större funktion på bygget.

Övrig tid av dagen har Jag och Jimma blivit runtbjudna på massa mat både här och där. Mättare kan ingen vara.
Har också tagit mått till balklänningen. Mörkt blå kommer jag att glida runt. Hur dansar man vals? Borde jag komma ihåg det?

Kommentarer:
Postat av: nathalie

vart hittar man en bra tygaffär i etuna? haha


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits