Kickstart på dagen

Ibland får man ta lite sovmorgon sägs det och det har jag gjort idag. Nu är det dags att sparka igång dagen för jag har tonvis med saker att göra. Misstänker att allt som är komplicerat kommer jag sitta klockan fyra inatt och knåpa med, jag är nämligen ganska duktig på att skjuta på saker. 
Det är
UF-Mässan imorgon och mitt Partybridge skaver på och försöker få allting klart till våran monter. Ska jag vara helt ärlig så är det bara jag som gör något just nu. Jag har håll tpå sedan i måndags och knåpat. Grabbarna har inte riktigt förstått hur mycket jobb det är än och de har lovat att hjälpa till "efter provet" idag. Det gör inte mig så mycket dock, jag tycker om att bestämma allt själv och se till så det fungerar. Som vanligt får jag också en himla massa hjälp från andra håll och utan dem skulle ingenting fungera.

Emelie skjutsar runt på mig när jag handlar brädor, hämtar färg i Sparreholm och snurrar till allt.

Nathalie har gjort namnskyltar, visitkort, tagit bilder och så vidare. Mediadrottningen som vi inte hade klarat oss utan.

Tilda agerar trevligt sällskap, kommer med ideer och hjälper till där det går.

Alla dessa är guld värda i dessa dagar.
Nu måste jag komma igång, annars är nog dagens planering körd.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hahah "emelie nathalie och tilda" hahahahha pojkarna då?

2007-03-14 @ 11:01:42
Postat av: matilda

det var jag!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits