Ljudkillarna

image355
För ett tag sedan berättade jag att Albin och Jimma hade ordnat mitt ljud till datorn. Det kräver ett inlägg i sig.
Ända sen i julas har jag suttit med ett mindre högtalarsystem som jag inte fått någon ordning på. Baslådan och en av de mindre ljudkällorna har fungerat, men inte mer än så. Jag bestämde mig för att ta ett bad när grabbarna började koppla med sladdar och knappra med inställningar...



När jag efter en stund hörde hur de hamrade uppe i mitt rum så var det dags att överge badrummet illa kvickt.
De hade inte bara fått igång alla högtalare, de ansåg också att en av dem bör sitta högt upp, vid utgången av datagaderoben. Hur löser man det?'

image356

Man spikar upp en liten blå plastlåda och ställer helt enkelt i högtalaren!

Vet inte om den sista lösningen är det smartaste som hänt i det här huset, men jag är iallafall nöjd och det låter bra mycket bättre i min datagaderob. Tack boys!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits