The night before the day after.

Gårdagen blev helt okej, startade kvällen med att snabbfixa lite smått i Davids lägenhet, grabbarna hängde gardiner, jag placerade ut tavlor, vi gömde undan lite sladdar och liknande och fick fram ett gäng ljus. Riktigt hemtrevligt blev det.
När folket väl började droppa in så blev det ett virrvarr av handskakande och presenternade. Som vanligt rätt meningslöst, kan sätta en femma på att så gott som alla kände igen varandra redan innan.
Resten av kvällen fördrevs med ölspel och allehanda skönsång till tonerna från en gitarr.

Bil när man är påverkad lutar alltid på samma vis, jag slocknade som ett barn och vaknade upp straxt utanför Flen.
Pratade en stund med lillebror, ordnade fram vatten och somnade gott om. 

Vaknade imorse och trodde att baksmällan skulle vara värre än någonsin, men jag är pigg. Oförskämt pigg. 
Ska läsa ett par sidor och sedan är det dags att dra igång dagen. Jobbar 15-21 och efter det är det utgång på tapeten. Behöver jag påpeka att mitt intresse för det är rätt svalt, uppskattar alltid att hinne med en redig förfest innan Jag går ut, men man kan inte få allt. Jag brukar lyckas få roligt iallafall. 

Inte för roligt ikväll dock, jobbar även imorgon och då ska jag vara på bygget elva. Punto.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits