Tjejsnack den här veckan.

Din Handväska

- Anser du att du behöver använda en handväska?
Ibland kanske, oftast inte. Har man jacka så räcker fickorna bra.

- Vad har du i din handväska just nu?
Passerkort till jobbet, Visa-kort, lägenhetskontraktet, en bra bok, tamponger, järntabletter, linementplåster, strumpor, ögondroppar, 8st ljushållare och en hårspray. +240 småpapper ex kvitton och liknande.

- Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Skräp helt klart. Övriga innehållet varierar kraftigt. Oftast har jag inget jag borde ha i den.

- Vad har du i väskan som du egentligen skulle klara dig utan?
Ännu en gång alla dessa papper. De bara skrotar och förstör.

- Finns det någonstans du inte tar med dig handväskan?
När jag inte behöver den. Tycker egentligen att handväska är ganska otympligt, men ibland är det nödvändigt att ha med sig en massa saker och jag får ont av att bära påsar.

Kommentarer:
Postat av: nathalie

okej, tack ändå :) hehe.. var nog den jag tippade på också :) hehe.. Härligt med ett kontrakt nu också :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits