Highway to hell

Jag skulle till Stockholm, men så blir det inte. Hade planerat min lediga dag så den skulle bli lysande. Som vanligt så skiter sig allt då. Kontokortet är spårlöst borta och med andra ord så får jag vackert sitta hemma. Utan mat.
Jag blir inte bara arg, jag blir besviken och ledsen också. Inte mycket fungerar som jag vill just nu och jag håller på att bli galen. Har städat och rotat runt i lagenheten och kortet är inte här, det ligger inte i Jimmas bil och jag hade det senast igår kväll. Hur jävla bra får allting gå egentligen? Nu tänker jag ta ett lugnande bad och sedan vetefan. Kanske gå hem och se ifall mamma och pappa har någon mat, jag är hungrig. Borde lära mig att använda kontanter snart.

Kommentarer:
Postat av: matilda

Darling, du vet att man kan plocka ut kontanter på banken bara man visar upp ID:t?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits