Knipsare

Jag har rotat runt i hela lägenheten efter en nagelkapare, Jag är ingen människa som filar naglarna, då skulle jag få sitta dygnet runt, men jag uppskattar att kunna kapa dem när det behövs. Just nu är de fruktansvärt aviga och ojämna, överhuvudtaget ruggigt slitna. Hemskt är ordet.

Körkortet ligger fortfarande och myser inom mig, körde slut på bensinen i  pappas bil och sedan lämnade jag tillbaka den.

Nu i helgen var tanken att jag och Jimbo sku´lle vara hemma hos honom i Sparre hela helgen och bara ta det lugnt, det har dock havererat och vi ska båda jobba imorgon. Träligt nog så lappar tiderna rätt fint också, 8-15 och 12-21. Så mycket med det lugnet. Men man får utnyttja tiden som finns.

Ikväll ska vi en sväng till Lantz och Kvarnströms residens och vara lite sociala och så ska vi göra smörgåstårta. Det blir smaskens.

Nu ska jag gå på toa och sedan tänker jag tömma min kaffemugg i ett svep.
Ha det dunder i helgen folks!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits