Slumrigheten har trallat

Jag jobbade en ovanligt slapp tid idag, 7-14, och i vanliga fall så brukar man vara på G när man kommer hem efteråt. Nu ville det sig så att vi har en Prao-elev några dagar den här veckan och maken till energirik unge får man leta efter. Helt slut i skallen är jag.

Iallafall, just nu håller jag på och tvättar kläder, ska snart nog ta tag i lite annan städning också. Kanske. Kan bli så att jag vilar en timme eller läser lite. Har varit ovanligt trött på senaste tiden, funderar på om mina järnvärden kan vara nere på botten igen. Får kolla upp det inom närmaste framtiden.

Balen är snart och jag håller på att gå in mina skor. Smärta har fått ett nytt ansikte, mina tår känns fullständigt demolerade.

För att göra tillvaron lite ljusare i allt regn så måste jag få påpeka att Pernilla hittade en idiotbillig solsemester till oss i september. En vecka i värme är precis vad som behövs då. Det bockar vi för.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits