Duktig idiot.

Det blev absolut ingen sväng till gymmet förut, vi hittade på bättre saker att sysselsätta oss med. Vänner och kladdkaka med andra ord.

Karln och jag var hos hans mamma och åt lite middag tidigare, god mat och trevliga människor. Uppskattas alltid när det känns som om man inte är en nagel i ögat.

Har handlat presenter inför morgondagen, men lagom diskreta medel så slipper jag förhoppningsvis bli ihjälslaget på grund av valet av paket till lillebror. Det får visa sig.
Var hos familjen en sväng och pratade försäkringar, slog i lite paket, drack kaffe och redde ut vissa saker.

Nu på kvällen skulle jag ha åkt till Thess och kollat på film, något vi planerade imorse. Men jag är helt väck i huvudet och känner mig inte helt kry så jag ställde in det. Är beredd på att bli lynchad imorgon, men det är jag värd.

Ska försöka få lite sömn nu, har samling 07.45 i Valla imorgon. Morgonmatcher är det värsta jag vet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits