Ibland drar man på sig snickarbyxorna åt fel håll.

Jag och Thess ägnade måndagskvällen åt en tur till Ikea. Jag kom hem med byrån jag skulle ha och lite till.
Hitills har jag lyckats skruva ihop de fem lådorna och lite småsaker. Har inte orkat kolla på resten än. Funderar på om jag ska göra det före eller efter jag går och handlar mat. Lite svårt att bestämma mig.
Ska även hämta in lite grejer från andra lägenheten, jag är fruktansvärt trött på att ha hälften på varje ställe. Ännu mer trött blir jag av att inte ha någon som helst uppsyn över sakerna. Har inte en aning om vad som görs med dem. Även om jag mycket väl vet att E inte sitter och skär upp sakerna, eller något annat korkat, så flyttas det runt i all oändlighet och jag har för tillfället ingen kontroll alls.

Dessutom behöver jag byta gardiner här.

Kommentarer:
Postat av: Carita

så det var där ni var.. på IKEA åh jag ville ju också! synd bara att man inte har pengar.. men hör gärna av dig om du ska till IKEA fler ggr.. jag vill gärna följa med då om man får :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits