Jag har lärt mig dricka te!

Började dagen med ett raseriutbrott, som inte var så kraftigt eftersom jag var fruktansvärt trött. Enligt schemat på jobbet skulle jag idag ha jobbat 9-15, den tiden står inte med på grundschemat, personschemat eller ens veckoschemat. Hur i helvete ska jag då veta om den? Vill de att jag ska stå där nere klockan åtta varje morgon för att se om jag är ledig eller inte? Den uppoffringen är jag inte beredd att göra. Jag får mina misstankar om att de har börjat samla ihop ett gäng händelser för att de ska kunna ge mig sparken.

Struntsamma, angående skolan fick jag idag ett toppenbesked vilket innebär att jag kan koncentrera mig på naturkunskapen fram till jul.

Albin har bjudit över på morgonfika till klockan tolv, det känns mys.

Ikväll har vi hemmamatch mot Strägnäs. Innan det ska några ur laget käka och snacka lite hemma hos Carita och efteråt samlar vi samma gäng hemma hos mig för att kolla på film. Kommer bli kanon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits