Jag vet inte vad som är så svårt...

Om jag vänligt och bestämt säger "Nej jag vill inte vara med", vad tror människor att de ska uppnå genom att tjata?
Mysig stämning? En jätteglad Petra? Jag förstår inte logiken, misstänker starkt att det inte finns någon.
Skillnad hade kanske varit om jag dragit någon dålig bortförklaring, men mina ord är svåra att misstolka denna gång.

Jaja...

Vaknar upp idag och har bestämt med Thess att vi ska till gymmet. Jag är genomtrött och inte alls sugen. Dessutom blev man inte direkt mer taggad av att all äcklig snö ligger kvar. Det finns dock ingen återvändo, det blir ett lördagspass på gymmet.

Jag fick ett blåmärke i förrgår på träningen, för att jag knöt skorna för hårt. Löjlig är vad jag är.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits