Matchen

Efter gnällande i en vecka från min sida så kändes det lite som att det var upp till bevis idag och det skötte jag finemang. Ska jag fortsätta såhär så hör jag hemma på bänken. Katastrofalt dåligt var det inte, men det är ingenting att vara nöjd över. Laginsatsen får vi dock inte glömma, det är lätt att snöa in sig på sina egna misstag, det såg bättre ut än vad det gjort de senaste matcherna och vi vann med 10-4, känns lite tungt att vi släppte in fyra, men å andra sidan så har vi aldrig varit några höjdare med att leda matcher, det slutar oftast i en alltför spännande kamp. Därmed får vi skåla för att vi inte bjöd in Strägnäs mer än vad vi gjorde och för sköna tre poäng.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

http://acer.oberon-media.com/index.htm?origin=gm_dsktp

Ja hoppas attd et funkar och att du hittar något som är roligt. krqam

2007-11-17 @ 18:47:40
Postat av: Elin

http://spelagratis.nu/super_mario_world.htmlsa

2007-11-20 @ 21:09:04
Postat av: Elin

Hej, hur ska vi göra med Manson konserten? Jimma skulle köra eller? Då åker ni hem på natten där? Hur dags planerar ni att åka upp?
Ring mig när du har tid..

2007-11-23 @ 14:05:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits