Små bekymmer går att få ihop en text om

Jag har hittat passerkortet och jag har hunnit inse att antingen är mina kläder i skåpet på jobbet eller så får jag helt enkelt lyfta fram rådjursblicken och se till att få nya.
Däremot är jag orolig för mina jobbskor. De är en av mina senare investeringar och jag skulle bli fruktansvärt arg om de var borta. Mestadels för att mina fotsulor fortfarande lutar åt det överansträngda hållet, men också för att jag är trött på att saker försvinner. Det finns helt enkelt ingen hejd på människor. Det senaste är att vi måste låsa skåpen i personalrummen. Okej att vi var tvugna att flytta på tändarna till kassan eller lämnar ut dvd-filmerna över disk. Men att låsa skåpen!?

Har folk insett hur många gånger jag lyckas slarva bort nyckeln under en dag?

Kommentarer:
Postat av: Pillan

dina skor står i omklädningsrummet och ditt skåp är fyllt med kläder! Och till förfesten hinner du på ett eller annat sätt! Allt löser sig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits