Snickarbyxorna höll inte måttet

Jag tänkte att jag skulle sätta ihop sista grejerna till byrån. Det var ett misstag. En planka ramlade i marken och gick av. Hur dålig kvalite får billigt skit ha? Någon form av hållbarhet måste man väl kunna räkna med?
Nu fibblar jag med resterande del av byrån för att se om det kommer att synas mycket att en av brädorna är trasiga.

Jag behöver lite hjälp med mina trä-kunskaper. Vad är det för skillnad på en planka och en bräda? Är det synonymer eller är det någon skillnad?
Som ni sett så använder jag det helt enkelt som synonymer, fast jag inte har den blekaste om det stämmer eller inte. Slå mig för all del!

Kommentarer:
Postat av: Petter

Billig skit borde också ha vissa standards!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits