Snurrigare än medel

Min blogglust idag har nått överraskande höjder. Jag har egentligen ingenting att skriva om och då blir det hela ännu lite roligare. Det är 11dagar kvar till lön och hur jag ska klara mig är den stora frågan. Dessutom är det en skitlön som väntar och det är ju perfekt inför jul.

Jag och min kompanjon Thess har just nu en mycket givande diskussion angående ögonbryn på msn, bättre än så blir det nog inte idag misstänker jag.

Varför inte slänga in en veckoplanering här tänker ni nu!? Så det kan jag väl göra.

Måndag
Jobb 15-19.30, spelarmöte/träning 20-22
Tisdag
Nautilus, fika med Tilda, fika med Elin
Onsdag
Jobb 10-20
Torsdag
Jobb 10-16, nautilus, ev bowling med föräldrar
Fredag
Match Strägnäs hemma 19.15
Lördag
Jobb 11-21.15
Söndag
Nautilus kanske?

Det ska även in en hel del pluggtimmar här, men de brukar kilas in framåt kvällarna.

Kommentarer:
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)

Postat av: Carita

Ja sant haha. Men hur kom det sig att ni inte fick spela? Skönt med möte ikväll, ska bli kul att höra vad alla har att säga. DU, det låter ju som en riktig pra ide! jag kan i stort sätt när som helst så varför inte på fredag innan stängnäs matchen?

2007-11-12 @ 14:06:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits