Kanondag!

Tänkte att jag skulle gå upp åtta imorse och vara lite duktig, snoozade istället till halv elva och låg alltså kvar i sängen längre än vanligt. Pratade med Thess en stund, såg att Pernilla gett mig bra tips till en skoluppgift (Det tackar jag för!), kravlade mig iväg till jobbet och där gick det undan. Hur mycket folk som helst. Hann dock med en groda som jag inte har bestämt mig för om jag ska dela med mig av än.

Fick sluta tidigare, åkte till Hammarvallen och kollade på H5. Sedan käkade Jag, Negern, Thess och Carita räkmackor och snackade goja. Riktigt trevligt.

Nu är jag slut i hjärnan och tänker sova snart nog. Ska vänta på att Karln släpar sig hem från Johan och sedan får det vara nog.

Morgondagen bjuder på mer innebandy och eventuellt en resa till Eskilstuna. Lite beroende på hur hög energinivån är.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag vill höra grodan! Btw har jag en idé angående all skit man gör, hör och ser på jobbet, som vi borde göra något av! KAFFE! (med det menas att vi diskuterar det, och annat, över kaffe. typ.)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits