Ledigare än på länge

Personalchefen lever stadigt på BB just nu och det lär ta ett tag innan han är tillbaka, för min del innebär det att jag får vara nöjd med mina grundtider. Människan som håller i spakarna medans han är borta har sin dotter som första prioritet och då spelar det ingen roll hur mycket man ställer upp annars. Men det gör mig detsamma, då hinner jag förhoppningvis beta av lite skoluppgifter framöver.

Idag har jag hunnit med att ta en sväng på gymmet, överjävligt träligt att köra med träningsvärk i benen. Liten tröst att det kändes bra i överkroppen iallafall.

Jag har också skrivit en planering för religionskursen, ska skriva en för naturkunskapen och Engelskan också, men först ska jag handla, panta burkar, byta lott, hämta ett paket och följa med karln till banken.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits