Fucking söndagar

Helt seriöst, jag gnäller när jag jobbar och nu måste jag få lov att klaga lite till. Jag klarar inte av att vara ledig, en hel dag utan något inplanerat och utan energi. Fullkomligt galen blir jag, kan inte ta mig för att göra något heller, sitter 10minuter, tröttnar och byter till nästa grej. Jag tror att jag borde jobba lite varje dag för att komma till min rätt. Dock med betoning på lite. Det behöver absolut inte vara idiotlånga dagar som igår. Nu ska jag gå och handla lite tror jag, eller läsa lite. Svårt att säga.

Kommentarer:
Postat av: JAPSI

a usch söndagara är inget man vill veta av!

Postat av: Pillan

Jag har alltid sagt att söndagar är värdelösa. Ska vi ordna något att göra varje söndag? Typ hyrfilm, alkohol, promenader eller något annat som man kan fördriva tiden med? Beta tillexempel! =)

2007-09-23 @ 19:05:07
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits