Hello Kitty!

Efter gympasset igår har jag träningsvärk, men just nu har jag inte hittat fler ställen än bröstmusklerna, triceps och nedre ryggmusklerna. Bör väl få känningar i benen vart efter dagen går, hon sa att jag förmodligen får ont i bröstmusklerna, insida lår och nåt mer.. nacke tror jag det var. Nog om det.

Vaknade upp och kände mig utvilad för ungefär en halvtimme sedan, såg att jag missat samtal från jobbet och kände att jag egentligen inte har något livsviktigt att göra idag så jag kan lika gärna jobba. Skulle ha kört 16-18.30 åt Isak och det känns fjantigt att bara få betalt för så kort del, så jag drog iväg ett sms till chefen (lite snål, lyckades ringa mamma igår och prata i 20minuter så nu fick gott R ringa mig).

Jag ska göra mig iordning lite halvt nu så jag ser ut som en människa igen. Av någon anledning så ser jag enormt trött ut idag. Sedan ska jag slänga upp godis på hyllorna till 18.30.

Simma lagom snabbt!

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Amazonas den sjätte oktober. Gratis inträde! Vad sägs om att vi gör en pitcher med margaritas som förfest? Ooohja. Och yatzy, ofcourse.

Postat av: Elin

Okej. måste hålla med om att sthlm låter lockande men det har jag inte råd med.. Men är ni i Eskilstuna så följer jag hemskt gärna med
=)

2007-09-13 @ 16:25:04
URL: http://elinjosefinkarlsson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits