Klantjävel, skärp dig!

Om ni under dagen försökt fått tag på mig så kan jag vackert erkänna att jag någongång igår tappade bort min mobiltelefon. Har goda förhoppningar om att den ska dyka upp dock, gör den inte det så befinner jag mig just nu i ekonomisk kris. Hittils denna månad har jag hunnit tappa bort ett par innebandyskor, en iPod och nu mobilen. De två förstnämnda är för alltid förlorade, telefonen får allt lov att komma fram annars blir det panik. Ytterst jättepanik.

Nu tänker jag gå och lägga mig, det här har varit den längsta och minst innehållsrika dagen på otroligt länge. Jag klarar inte av att vara ledig när alla andra människor är upptagna eller utslagna. Överjävligt är vad det är.

Sov gott folks.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits