Let the spirit fly...

Fredag och jag börjar inte jobba förrän klockan tre, det innebar att jag gick upp vid nio och tvingade i mig två mackor till frukost. Vilket tog ungefär en timme, har svårt att förstå hur folk kan uppskatta dagens första mål mat. Jag har alltid haft oerhört svårt att äta inom de närmsta timmarna efter att jag vaknat. Iallafall, sedan släpade jag mig iväg till gymmet och körde en omgång. Det är fortfarande otroligt tråkigt, men har jag betalat för kortet så ska den användas också. Nu borde jag snart ladda kaffebryggaren och äta min matlåda.

Ska hinna skriva klart en skoluppgift och plocka undan lite kläder också. På denna lilla yta så blir det fort stökigt, men det är mys iallafall.

Gårdagskvällen blev en spontantur till Katrineholm med Emelie, Ida och Mickan. Alltid trevligt att slå ihjäl lite tid med innebandysnack och för att rädda min otroliga tristess av att vara ledig en helg så blir det förmodligen så att vi åker och kollar på Katrineholms seriepremiär i Nyköping imorgon. Jag hoppas det, annars kommer jag bli knas.

Träffade Sanna på Hammarvallen efter träningen, det var roligt. Alltför längesedan, tror jag får övertala henne att bjuda mig på kaffe någon dag.
 
I övrigt så är det Davids inflyttningsfest imorgon. Då ska han även få min, helt värdelösa, födelsedagspresent. Han får helt enkelt hålla minen för jag kan inte planera och handla presenter i Flen, det går bara inte.

Kommentarer:
Postat av: alexandra

nice blogg :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits