Det fick vara nog.

Upptakt med fotbollen idag, det vill säga en himla massa tävlingar, samarbetsövningar och en god lunch/middag. Trevlig dag faktiskt och med tanke på hur risig jag var imorse så gjorde den vad den skulle också. Känner mig som en frisk människa igen. Ingen feber och ingen huvudvärk. Ska inte bli några problem att spela två matcher imorgon med andra ord. Om man bortser från konditionsproblemet då, men det har jag lärt mig att leva med vid det här laget, känns inte som om det spelar någon roll hur mycket jag tränar och står i det gör ingen skillnad ändå. Och gör det någon skillnad så kommer pollensäsongen och förstör mitt i och allt det roliga försvinner igen. Nog om det. Eftermiddagen och kvällen ser ut att bli fullspäckad och förhoppningsvis riktigt rolig.

Detta sker: Gratta Frida & Linus, innebandy i nyköping (Om grabbarna får för sig att gå vidare), färga håret & jag hoppas att jag hinner in till Tilda och Kvarna en sväng, vill jättegärna träffa C det var så längesedan.

Nu ska jag pyssla ihop lite presenter, det blir varsin klassiker till syskonen. Bild kan komma att dyka upp. Senare såklart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits