Ful ovana att stava fel i rubrikerna.

Det ber jag om ursäkt för, ingen fröjd för ögat direkt.

Jag satt och gnolade lite och slänge ett öga på min kalender. Om allt går som det ska och livet rullar som sig bör så har jag 4st jobbtider innan London. Himla mysigt att min slövecka la sig precis innan min semestervecka. Så vackert. Men vi får se hur det blir med den. Lite viktiga saker ska jag ta tag i nästa vecka.

Jag ska en gång för alla fixa nytt Ica-kort.
Fru Solveigh ska få sig ett samtal.
Blodprovet ska lämnas.
Passet ska hittas och slutligen så ska gymmet besökas.

Måste få tala om att jag köpte en ny sprudlande fin sporttop igår. Nike, rosa och lila. Rätt gräslig om man tänker efter, men förvånandsvärt skön. Ett enda frågetecken skapar den dock i min hjärna. Varför gör man en sporttop urringad? Var finns poängen?

Iallafall. Eftersom livet trillar på så ruggigt enkelt just idag så ska jag roa mig med att diska en stund. Eller så ska jag strunta fullständigt i det. Vi får se.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

bjääärnbär..

Postat av: Pillan

-Ska jag köpa en lila sporttop?

- Ja.

-Okej.

Det är SÅ man ska handla! Mycket spontant och öppenhjärtligt..

2008-02-29 @ 21:42:40
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits