Klagomuren återupplivas

Jag kan lätt och ledigt erkänna att jag inte har orkat släpa mig ur sängen än. Fruktansvärt skönt att somna om gång på gång, trots att jag var relativt pigg när klockan ringde vid sju imorse. Varför jag envisas med att ställa klockan på sju är en gåta.

Imorgon är det match mot Katrineholm och min hälsena vägrar samarbeta. Fruktansvärt irriterande. Som det ser ut på uttagningen så är jag numer center vilket är lite spännande. Jag bör med andra ord försöka vara det på en träning någongång, men där är det ingen ordning alls längre så det är väl föga troligt.

Jobb idag. Träligaste tiden också. Tio timmar och en kvart ska jag ägna åt att smöra sönder för diverse senilsnören och bittra medelålders. De normala behöver man inte anstränga sig för, där kommer det naturligt och jag önskar att det fanns fler sådana.

Jag missar min torsdagstv idag vilken är en stor anledning till varför jag är omotiverad inför jobbet. Lite onödiga program måste man få se ibland och nu missar jag veckans bästa dag.



Kommentarer:
Postat av: Thess

Vad hände med våra irritationsmoment du så vackert skulle beklaga dig över?

Postat av: Elin

Hej min kära vän. Glöm inte att komma överens med P om ett bra datum som passar för er båda gällande eran födelsedagspresent. Som sagt, så får vi försöka rätta oss efter er. Det får inte rinna ut i sanden det här, så hitta ett datum och meddela mig så ska jag försöka knyta ihop det hela.
Kram ! Elin

2008-02-21 @ 15:27:59
Postat av: Pillan

Elin you hoe! Du postade samma meddelande till oss! Haha.

2008-02-21 @ 23:09:18
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Thess

Såg nyss VM i särskrivning. Ska visa dig, men förbered dig på det värsta.

2008-02-22 @ 06:54:26
URL: http://metrobloggen.se/interpretation

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits