Krackelibrankelfnatt

Likt Kallerormen ibland förvandlas till Sport och lek-Kalle har jag idag blivit Frukt och grönt-Petra. Jag gav upp min abitiösa sida ganska snart då några män, som jag misstänker hade tappat ett par skruvar för mycket, startade byggandet av ett entresolplan precis utanför mitt lilla fruktlager. Eftersom det alltid annars är trångt och krångligt att ta sig ut med de sega och inte fullt styrbara burarna så var det idag fullkomligt  omöjligt. Tack för den dagen kära vänner.

Nu ska jag hälla i mig en kopp te till och somna in lite lätt. Huvudet dunkar. Kan vara myskomannen i lägenheten ovanför också, svårt att säga säkert.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Polacker som bygger om va? Skumma är de i vilket fall som helst..
Är det arabmannen som spelar gräslig musik igen?

Hmm.. Det här inlägget bekräftade en och annan fördom som man går och bär på.. =)

2008-02-26 @ 21:47:59
Postat av: Charles

Krackelibrankelfnatt hade jag nästan glömt bort.. Shit det msåte va ett av världens bästa ord juh=)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits