God Morgon

Vaknade upp med fruktansvärd värk i axlar och ryggslut. Det kommer bli en höjdare att jobba idag. Tackar Thess för tigerbalsamplåstren som hon vänligt nog släpade med sig hem enda från Hong Kong.


Vad det blir ikväll får vi se, det lät lite som om det är tv-spel på tapeten idag också. Men det vet man aldrig.


Gårdagen var kanon. Jobbtiden förvandlades till hektisk, vi spelade helt okej under matchen och tv-spelandet var skoj. Trött som en lärka blev man.


Nu ska jag göra något annat för spacetangenten har ballat ur och gnisslar mer än någonsin.


Kommentarer:
Postat av: matilda

heej. jag är hemma hela veckan och pillar med min hemtenta. får se i hur stressat skick jag är! Men en fika tycker jag att vi ska kunna klämma in?

Postat av: Pillan

googla Tatty Devine, och så går du in och kollar deras smycken. Oh yeah! Najs!

Jag vill att det ska vara mars. Nu.

2008-01-12 @ 14:03:40
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits