Hur man vet att det blev en redig kväll igår.

Jag vaknar upp vid nio och kan inte somna om. Skulle aldrig hända annars.

Håret står åt alla håll och mascaran är utsmetad i halva ansiktet. Känns det som iallafall.

Det första jag tänker på när jag vaknar är "hur fan kan man döpa en ruggigt äcklig drink till bulle?"

Vart man än vrider huvudet så kan man vara säker på att någon har gömt undan ett glas/ en flaska/ ett paket cigg.


Hur som haver, jag var riktigt på styva linan igår och det var lika bra det. Man ska hålla vad man lovar. Jag hade roligt iallafall, men såhär i efterhand tycker jag lite synd om alla stackare som var tvugna att försöka få kontakt med mig. Nu ska jag duscha och slänga i en hårinpackning.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

haha ja jag hörde ju att den där bullen inte var till någon nytta. Vad smakade den? Jag vet ju att du gillar bullar så jag förstår mycket väl att det var en besvikelse.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits