Jag gjorde en miss igår.

En tia för mycket i solariet och nu lever jag med en söt kräftröd nyans på alla smärtsamma ställen som man kan tänka sig. Jag var helt övertygad om att jag skulle klara mig, men icke.  

HM paketet som kom igår var en besvikelse, jackan som var anledningen till varför jag beställde överhuvudtaget såg förjävlig ut. Alldeles för stor, i helt fel material och mysko färg. Ska skickas tillbaka med andra ord.

Den här dagen började precis lika bra. Fick ladda i närmare en timme innan jag orkade dra på mig ett par tights, nu när jag väl har gjort det så inser jag att de är nog de trasigaste och mest uppmaskade jag någonsin har ägt. Av med skiten igen och börja om med ett nytt par alltså.

Resten av dagen ska jag försöka hinna med thai-buffe, rensa lägenheten och en sväng till gymmet. Är jag riktigt duktig så ringer jag till Ica och beställer ett nytt kort också. Det vore på sin plats.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits