Lite gnäll såhär på måndagskvällen.

Jag skulle vilja ge Pernilla en hård tackling för att hon lurat in mig i traderadjungeln. Hittils ligger jag på -500 kronor och jag hoppas innerligt att jag inte vinner några av de auktioner jag budat på eftersom jag redan ångrat mig. Det finns ingen hejd på mig.

Min klubba har sett sina bästa dagar och eftersom vår käre tränare tycker att de nya spelarna är värda nya klubbor, medans vi gamla rävar som ställer upp år efter år bara ska le och se glada ut utan att bry oss så blir det en tur till Mickan i Katrineholm på onsdag. Kan förövrigt påpeka att han samtidigt kräver att man ska spela kvar på samma gamla utnötta position där man bara skämmer ut sig också. Jag är trött. Psykiskt trött.

Imorgon är jag tydligen inte ledig, även om jag själv trodde det. 07.45-18.30 är fruktansvärt mysig om man jämför med min fruktsallad/skitsnack dag med Pernilla som var inplanerad från början. Dessutom ska jag stå i posten. Det är jag sämst på. Tack världen.

Nu ska jag sova innan jag gräver ner mig själv fullständigt. Imorgon kan ni köpa Ica's egna gum, välj själv om ni vill läsa namnet på förpackningen som tugggummi eller tugg gummi. Jag vet inte vilket som gör mig mest upprörd.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag har budat på över 20 olika Stephen King- böcker. Olika titlar som tur är!

Och jag vann på bingon idag! =) Inte för att jag hamnat på plus nu, men ändå! =)

Postat av: matilda

Hahaha jag har också gjort bort mig på tradera - föör många gånger.

men shit, tror du jag är vaken till kl 8 imorgon då?
FÖrresten - är Jimma vaken och hemma då? Eller kommer han bli upprörd på oss?

kram kram

2008-01-15 @ 08:58:39
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Thess

Haha, du måste sansa dig. TÄnk på dina nerver.

2008-01-15 @ 13:33:25
URL: http://metrobloggen.se/interpretation

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits