Lite upprördhet.

Hålla god min på Bodaborg kunde jag glömma efter en hel natt på toalettens golv. Jag vill inte gå in på närmare detaljer, det ska jag skona er ifrån. Idag har jag varit uppe en halv miljon gånger av mindre roliga anledningar.
Börjar känna mig lite piggare nu och har lyckats äta en halv skål dofilus och några bitar lakrits, känns fint. På måndag ska jag klippa håret så då får jag minsann vara pigg.

Fick leveransbesked angående vår spelbeställning idag. Jag har gått och väntat på mitt Mario Galaxy, som ett litet barn, i snart två veckor och då har de mage att helt enkelt bara plocka bort spelet från ordern som om den aldrig har funnits. Förbannade idioter, jag tänker vara den ragata jag kan vara ända tills jag får spelet eller tills de gör mig nöjd på annat vis. De bråkar med fel magsjuk bitch! Undertecknad har dessutom redan betalat för skiten eftersom "det är det absolut smidigaste". Jag som älskar betalningsavier.

Nu ska jag återgå till skön musikalhysteri på tv och efter det ska jag surfa runt bland mina och P's favoritbutiker i England och bli riktigt sugen så jag har något att längta till kommande 13 veckor. Om jag orkar.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

nu blir ju jag också upprörd ju!

Oh, surfa runt bland butikerna.. Då kan man ju få panikångest över att man inte redan är där och njuter av härligheterna! Mmm. topshop...

OH! Nu har ju abercrombie and fitch öppnat ju! YES!

Postat av: Thess

Att manska behöva läsa på nätet att ni har Nintendo Wii. Det är en ganska viktig detalj som man inte utelämnar från ett telefonsamtal. Att du inte skäms.

2008-01-07 @ 08:17:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits