Saker som stör mig just nu

Att mina lakan är beigea om man jämför med de nya påslakanen, ser fruktansvärt ut.

Att min mage vägrar att ge upp och bli som vanligt.

Spelbutiken.se, även om jag har fått tillbaka mina pengar för mario galaxy. Hade jag vetat detta hade jag lika gärna kunnat beställa någonannanstans ifrån direkt och suttit och spelat nu.

Vrålhungrig, men vet inte hur kroppen reagerar på mat och jag vägrar att flytta klipptiden.

Att jag missade årets första helg.

Spacetangenten gnisslar mystiskt.

HM-paketet som jag beställt håller på att packas nu och det är för sent att ånga sig. Crap.

Kommentarer:
Postat av: Thess

jag vet hur du känner angående HM. Mitt packas också för fulla muggar. Nu beställde jag inte för nån större summa men att man inte kan hålla sig i skinnet är bedrövligt. Vi borde spärras in båda två.

2008-01-07 @ 14:31:31
Postat av: Elin

Jag missade årets första FEST! =(
Och mitt HM paket vill inte komma.

2008-01-08 @ 15:31:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits