Sedvanlig lista och sympati

Klockan är ingenting och jag hade kunnat ligga och sova sött fortfarande, men det känns som om dagens att göra lista är lite för lång för att ignorera. Dessutom har alla människor med vanliga jobb börjat nu så jag sympatilider också gnällde om mina jobbtider senast igår fast det är oförskämt när dagens är 9-14. Slöare än så blir det inte.

Saker som bör göras idag i listform följer.
Jobba 9-14
Träna 20-22

Diska

Plocka kläder

Slänga sopor

Dammsuga

Damma

Torka golv

Köpa mat

Byta tvättid

Plocka ögonbryn

Se över Thess cv

Sola

Gymmet

Laga mat

Äta mat

Fet stil är sånt som jag gör nu/ska göra innan jag hamnar framför burken nästa gång. Därför är jag förmodligen onåbar.

Innerst inne så trodde jag inte på att jag skulle släpa mig till gymmet, men det gjorde jag faktiskt och jag känner mig svag. Fick vackert sänka vikterna på de flesta maskinerna, men jag var iallafall där och jag lär ha träningsvärk imorgon. Middagen är ett roligare kapitel, grillspett blir det idag. Trots att jag har en elgrill så har vi inte grillat någongång sen i somras. Ren idioti. Gott ska det iallafall. Sen är det träning och diverse, nu ska jag se över Thessens cv. Vad nu jag kan göra för nytta.

Hemma från träningen. Ska väl duscha och sedan lägga mig och se fram emot en fröjdefull träningsvärk. Lämnar städgörat till morgondagen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits