Skriv din rubrik här.

Hårklippningen gick kanon. Så ni vet menar jag. Resultatet är jag ganska säker på att jag är nöjd med, men han fixade det och vek toppar åt alla möjliga håll och när jag kom hem så somnade jag så helt hundra kan man inte vara.

Imorgon är det dags för ett helvetespass på jobbet och en tvåtimmars träning på kvällen. Jag känner mig lite skeptisk, får se hur det går. Känner mig rätt okej idag iallafall, men det skulle kunna vara för att jag gick upp för ungefär fyra minuter sedan. Egentligen var jag rätt pigg när klockan ringde vid åtta imorse, men jag drömde att det var soligt och varmt så jag valde att somna om och drömma vidare i tre timmar. Det spårade ur.

Alla människor åker till Australien, Thailand och USA nu, det går inte att hålla ordning på vem som har varit var. Så ni vet.

Nu ska jag leta reda på något smaskigt recept som jag ska laga till idag. Egentligen är jag bara sugen på en vanlig sallad, men det kommer man inte långt på i matlådan. Inte karln iallafall.

Kommentarer:
Postat av: Elin

Haha min karl fick klara sig på en vanlig sallad i lådan idag. Fast vi har ju GI-vecka så ;) Stackarn!

2008-01-08 @ 13:30:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits