And off we go

Färdigpackad och klar. Resväskan rymmer just nu trosor, bh, strumpor, strumbyxor, pollenmedecin, laddare till mobilen, en nagelsax och en näve tamponger. Passet och pengarna ligger i jackfickan och en pocketbok i handbagaget. Det är ungefär vad jag tänker ta med mig.

Innebandyn igår var spännande. Laguttagningen kom som vanligt ut förbannat sent = inga ersättare till de som inte kunde hann ringas in. Vi var sju stycken. Som vanligt så var inte vår eminenta huvudcoach med, han struntade i det. Jag struntar i honom, Misstänker starkt att om han är kvar nästa säsong så finns det inte mycket till damlag i Flen. Det börjar låta så bland folket. Toleransnivån är nådd. Men nu får det vara nog.

Nu ska jag ägna en stund åt att duscha och äta lite lakrits.

Förmodligen hör ni inte av  mig förrän om en vecka eller så. Todeloo.


Kommentarer:
Postat av: Thess

Petra, vi var faktiskt 8 stycken. Ljug inte för dina läsare. För övrigt fick jag en anonym kommentar om att jag borde bli tränare för jag verkar ha så många idéer. Vad tycker du? Ska vi ta oss an landslaget?

Postat av: Thess igen

Ha det så fint i London, köpt nåt åt mig :)

2008-03-10 @ 07:41:01
URL: http://metrobloggen.se/interpretation
Postat av: Anonym

bra bra!

2008-03-10 @ 18:15:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits