God kväll Lingon.

5 stycken var vi på fotbollsträningen idag. Tränaren skakade på huvudet och traskade ut på planen i snöblåsten och började fibbla med konerna medans vi värmde upp. Det är nog första gången jag kört ett pass med sån manfald och med sådan kvalitet. Imponerad blir man och kul var det. Överjävligt väder dock och hela kroppen gör ont nu. Tackar gud för deep heat (som förmodligen innehåller något halvt livsfarligt, eller möjligtvis något som gör att man får kluvna hårtoppar, och av den anledningen inte finns i vårat livrädda land, men det strunar jag fullkomligt i)

Väl hemma blev det heta crepes med sallad och dressing till. Till efterrätt slängde jag ihop lätta kardemummascones. Fullkomligt underbart. Tanken är att jag ska gå upp lite tidigare imorgon för att hinna göra en ny sats och äta nybakt till frukost. Får se hur det blir, börjar tydligen nio imorgon.

Jag har så mycket bra recept nu att jag måste få ihop dem på något sätt. Får fundera lite.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits