Knäckebröd och grogg tack

Skrämmande skön seger igår och den hela toppades med att Torshällas eminenta tränare betedde sig som en barnunge. Jackpott med andra ord. Träffade även en av deras spelare ute senare på kvällen och hon var föga imponerad av familjen i fråga. Jag tycker det är fruktansvärt roande med ett sånt uppblåst ego och så presterar man ingenting. Mitt humör är räddat för denna helg.

Nu ligger jag och överväger om mitt bakfylletillstånd är värd en promenad eller lite bokläsning. Som vanligt har jag fyndat alldeles för mycket på bokrean och vet inte riktigt vart allt ska få plats.

Imorgon ska jag och karln till Fbostad för att kika vad det finns för lägenheter att flytta in i. Förhoppningsvis flyter allt smidigt för denna situation tär på mig. Lägenheten är mindre än mitt gamla rum i villan hos Familjen, och utan mina underbara gaderober som gick att gå in i. Det är helt fruktansvärt vad lite man får plats med i byrålådor.

Ialllafall. Det blir nog bok nu. Tjingelingo.


Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag hoppas att du hugger in på någon utav de böcker som jag la ner i korgen åt dig! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits