Knut på tråden

Lyckades bli fylletaxi igår, det var faktiskt ganska roligt. Fick Martina i framsätet bredvid och hon är alltid kul. Karlns kusin kände som tur var inte igen mig när han och hans vän ville ha skjuts så jag kunde på rak arm säga nej. Annars var jag runt i halva Flen runt halv fyra tiden inatt. Mosade en grävling gjorde jag också. Första gången jag kör på något. Vad jag vet.

Imorgon åker jag för att spendera alla mina pengar. Det ska bli ruggigt skönt.
Innan det ska jag slänga ihop sista uppdraget i naturkunskapen så att det är klart en gång för alla. Just nu har jag en uppgift om istiden och en sammanfattning kvar.

Ska snart hem till Mamma och Pappa och leta resväska. Jag är inte helt hunda på vart den är om jag ska vara ärlig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits