Min nagel har gått av

Trött som en gnu, men dagen kräver ändock sin uppdatering.

Fruktansvärt tråkigt på jobbet idag, alla var tjuriga och fullkomligt oresonabla. Träligt som tusan.

Vi vann matchen över mina kollegor som tur var, det hade blivit halvträligt att masa sig iväg till jobbet under morgondagen annars. Som dessutom redan är årets kundtätaste dag. Ska ni handla imorgon har ni gjort en miss.

Fick tillbaka naturkunskapen. Jag blir så trött på mig själv. Uppgifterna är ihopslängda på minsta möjliga tid och utan någon större ansträngning. Betyget blev as always ett starkt VG. Tänk om jag bara någongång la ner tio minuter extra. Högsta betygen hade haglat in för såpass begåvad är jag trotsallt att plugg på gymnasienivå är något som jag klarar utan att sätta min fot på meningslösa lektioner. Tyvärr är inte det okej. Då är det bättre att sitta där, göra absolut ingenting och prestera hälften så bra på proven, man får iallafall högre betyg än vederbörande.
Jag trodde det var kunskap som räknas? Förbannade fjant sverige.

Det är inte särstavat. Jag vill ha det så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits