Postutbildning och ärtsoppa

Jag glömde påpeka att karln åt ärtsoppa när vi kom hem från krogen i lördags, när blev de klassiska mackorna passé?

Har ägnat en stund åt en lagom intressant utbildning över datorn. Jobbets påhitt, alla som står i posten ska genomföra den. Jag blev inte klokare och sannerligen inte bättre, men en timmes betalt på min lediga dag fick jag iallafall.

Vi ska äta korvsoppa till middag och jag är sjukligt sugen.

Gymmet öppnar två idag. Tänkte släpa mig dit. Har även planer på att simma lite. Mina allergitabletter bör vara såpass starka så de nöter bort min halvtöntiga klorallergi (som främst, men inte bara, var en anledning till att slippa bada med skolan) 

Exakt en vecka till London. Jag ska börja leta efter mitt pass.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits