Äntligen!

När jag kom hem nu så fungerade internet helt plötsligt. Det sägs att det gick att surfa även igår ifall man var lite teknisk och visste vilka knappar man ska fiffla med. Men idag fungerar det för mig. Skönt.
Desvärre svek min motivation för kvällspromenaden direkt. Vore skönt att bara sitta och dumsurfa istället. Framförallt eftersom min lediga dag imorgon ersattes av lite mer än en normal arbetsdag på jobbet. Pengarna måste rulla in på något vis och jag tar det jag får just nu. Har två par sportskor på önskelistan och likaså något att hänga upp på väggarna.

Vad har ni missat?
Åland - Jag överlevde nästan. Förbannade pollenastmaskiten förstörde som vanligt hela helgen och jag förstår inte riktigt varför jag envisas med att ens försöka. Alltid värsta veckan.
Flytten - Det flöt på så smidigt som det bara kan och jag är världens effektivaste människa när det gäller att packa ur kartonger.
Kalasfronten - 20års firande i sparreholm och Malmköpingsduons fest, på det hela en trevlig kväll. Bäst var som vanligt förfesten.
Valborg - Jobbade 10-21.15 och gick sedan vidare till Teklas och stod i gaderoben för innebandyn. Någon som är förvånad att det även var Thess och Elin O som jobbade? Tänkte inte det, vilka skulle det annars vara? Jag måste lära mig att säga nej. Snarast.
Där kommer vi in på jobbet också. Förra veckan var hektisk, hamnade en bra bit över normal heltid och det lutar åt att även denna vecka blir fullspäckad. Deras snack om "vi kan tyvärr bara garantera 22h/vecka" skrattar jag fortfarande åt. Never gonna happen.

Såhär i slutet av inlägget så har jag bestämt mig. Jag tänker strunta fullständigt i dagens motion och ägna värdefull tid åt att titta igenom de avsnitt av Var fan är mitt band och Lyxfällan som jag har missat. Till det tagiatelle, örtsås och svindyra körsbärstomater (man får skylla sig själv när man inte orkar skära upp en vanlig tomat sägs det)


Kommentarer:
Postat av: Lantz

Hur ser morgondagen ut? Ska jag någonsin få se lyan? Jag jobbar till 13

2008-05-07 @ 15:53:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits